Alla inlägg den 4 april 2012

Av louise olsson - 4 april 2012 11:26

Igår mitt på dagen hade min syster och hennes kille haft inbrott!! Fruktansvert!! dessa hemska mäniskor. De hade tagit allt i värde tex tv, deras datorer, pafymer,smycken, kamera mm och rotat överallt!! Alla deras kort som va på kameran och i dartor är nu för alltid borta:(

och der värsta av allt..Jag kör alltid och går hos min syster om jag börja senare och har lämnat barnen eller om jag slutar tidigare än beräkat osv och igår hade jag lämnat barnen tidigare, men hade ingen läxa att göra.....MEN jag kom inte på att jag skulle köra till annas och gå förren det var alldeles för sent!!! Jag har aldrig missat så här innan, att komma på det försent. Tänk det kanse var en Ängel som hindrade mig? eller ren otur att jag inte förhindrad inbrottet?eller skedde det inte änns just på förmiddagen? men tänk om jag kunnat förhindra det? jag som alltid går där när jag har tid över.? Varför glömde jag det just igår...rätt läskigt tycker jag.


Tycker iallfall synd om Anna och Andreas:( det e redigt äckilg att ha haft männsikor som rotat och varit i en hus..sedan blivit av med så många betydelsfulla saker..

Ovido - Quiz & Flashcards