Alla inlägg den 3 april 2012

Av louise olsson - 3 april 2012 20:15

Ja jag känner att jag skulle vilja det, men jag träna redan 2 ggr i vecka och skulle nog inte orka mer?? vill ju ha ett annat liv med..typ slapp i soffan 5 ggr i veckan:) nej gud hur tar man tag i kragen, sluta käka så onyttigt och ta sig ut soffa och röra på sig..? jag hade behövt nån annan motiverad person runt mig:)


Idag hade vi vist redovisnig i skolan något jag och min basgrupp hade glömt bort..men vi fick sagt lite iallfall!!


ja får se om min syster har blivit något brun av att ha varit i egypten en vecka..mkt avis är jag...vill oxå sola och doppa fötterna..nej snorkla vill jag göra..

men Anna rekomenderar inte egypten alls....hon är visst emot det landet totalt? ska man skaffa sig en egen bild eller lita på henne?


slut flummat för idag!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards