Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

ont eller??

Av louise olsson - 21 januari 2011 11:29

Idag tog jag masage 30 minuter rygg nacke och skapell..ja det va ju skönt, men fan hoppas de vet vad de gör..för det knakade i min rygg och nacke trodde hon tryckte sönder lite ben, började fundera om jag gjort henne eller kännde henne som något dåligt..men inget gick sönder och till slug vande man sig vid knakande och det:) har aldig varit på masage innan..men helt klart va det bra...


Idag ska martin på nån firam fest, så jag och ungarna kör fredas mys idag, så godis och så idag istället för imån:)


Fick ju ha undrana på dag i dag för masagen skull..hum lite fri barnpassninghihi jag känner mig så dum men det va den enda tiden jag kunde för masage, tänkte ju inte på det när jag bokade masagen då gick jag efter 15 timmar på dagis...

ja på sön ska jag och martin på nån spa sak..får se vad det blir..något vi fått så vi förstår inte redigt vad det e vi ska göra,men det visa sig på sön..


ja jag ahr börjat träna lite nu oxå..behöver ju stanna i vikt lite nu och få lite fastare kropp, men bara något hemma träning,men jag e lite trött efter det... jag bryr mig igenteligen inte om vikten men jag vill träna , det ger en energi, det märker man sitter man ch glo dagarna i ända, så blir man slö..

och jag ahr verkeligen inte tid att börja träna nu, för mitt chema e fullt från skolan så jag vill inte vara från ungarna mer, så jag tränar när de somnat för kvällen....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise olsson - 25 augusti 2013 15:46

Ännu en vicka som flugit dör bi, måste tiden gå så snabbt? Snart börja skolan och allt . Ja den veckan har vi väll inte gjort eller hunnit göra allt för möt, varit hemma hämtat lämnat i skolan på dagis, på träningar hos kompisar.. Vi va på lekplatse...

Av louise olsson - 18 augusti 2013 20:13

Idag tog jag de tre största barnen på midda på Bellas och sedan avslutade vi med ett biobesök, vi såg monster universal.. Den va uppskattad av barnen, även av mig... Sedan han vi inte hem förrens mina barn började bli trötta och sov nog kl 7 i kväll...

Av louise olsson - 15 augusti 2013 09:18

Nej jag har ju inte det.. Mer än att sommaren har gått alldeles för fort, man har inte hunnit med något hemma, fast igenteligen gör det ju inget för barnen har nog aldrig badad så mycket som denna underbara sommaren! Och nu är den över martin har bö...

Av louise olsson - 31 juli 2013 21:08

                                   

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen... Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra ...

Ovido - Quiz & Flashcards