Alla inlägg den 30 januari 2011

Av louise olsson - 30 januari 2011 16:15

ja då åkte jag och tilda på kräksjukan igår, tilda på natten hos mamma(stackars mamma och tilda givitvis) sen igår var det min tur, mådde illa heladagen sen efter maten så kom det som ettt brev från posten, det var lite mer intensivt och mer denna gång än förra mes gången...så idag har jag varit helt färdig, höll ju på hela natten....

sen fick jag vila i 3 timmar imårse,sen tyckte martin jag hade vilat klart och skulle ut och gå med thelma..för han hade mensju skött allt hela mårgonen..gha lata martin..ja jag vägrade så klart, hade inte orkat gå ut änns kräkt hela natten och inte sovit ett piss..


jag förstår fåtfarande inte hur jag ska kunna se schemat på darton , alltså vad man ska ha läst till föreläsningen, blir lite galen på det...har heller inte hittat boken spökägget,som behövs nästa vecka..känner mig fast och kan inget göra...


Ovido - Quiz & Flashcards