Alla inlägg den 18 januari 2011

Av louise olsson - 18 januari 2011 20:26

ja det va ju på tog förlänge sedan jag skev här:)

ja men nu ska jag blogga, tycker det e skönt att skriva ibland,men tiden e knap att sitta vid darton längre än 5 min..den e ju i källaren nu innan hade man den ju i knäet i soffan, nu måste man anstränga sig och gå ner i källaren i datorrumet och glo alldeles själv....


Ja iallfall på måndag ska jag börja skolan.....ja det känns lite sorgligt på något konstigt sätt att inte vara kvar där jag jobbat, för jag pallar inte jobba vid sidan om, något ledigt liv vill jag ha ju(3barn jag vill träffa)..men det känns sorgligt, jag trivs där. kasnke inte direkt med jobbet men....kommer väll tillbaka i sommar jag ju lovat cherfen det...fast jag igenteligen hade velat slappa i sommare(har blivit lat:))tagit mammadagar och så..men jag kan inte bryta något jag lovat..sådan är jag...

men hör han inte av sig kasnke jag slinker undan.vem vet?? men han hade ju redan lagt mig på listan...men vem vet det e ju länge tills sommaren...


Jag e ju inte den bästa i skolan,har inte tålamod att gå i skola, har aldig haft det, allt ska likesom vara lätt och man ska absolut intebehöva läsa en massa för att hitta svaret..så hur ska det då gå på en högskola med en massa böcker bara...ja jag ska verkeligen anstränga mig och läsa och skriva noga, för jag slavar nått..så in i!!


Annners flyter dagarna på här hemma med mina underbara 3 barn... hum de har ju sina sider de oxå ibland får man bara nog.. i går hade jag de hemma från dagis för jag tyckte det skulle vara mysigt..men de ville nog hellre dit, för det bråkades och pylades och trotsade in i vart andra..så idag sickade jag de till dagis..snäll jag va va?..men jag saknade de efter en timme och ångrade mig,men de ville nog träffa kompisarna, de tycker det e super kul med dagis de 2 största iallall..


nej om jag skulle göra martin sällskap..han glor väll på handboll...

Ovido - Quiz & Flashcards