Alla inlägg den 29 februari 2012

Av louise olsson - 29 februari 2012 18:09

Ja då har praktiken börjat och jag som bara vill ligga hemma och sova..har gryme ont i revbenen och nu har smärtan höjts:( nu kan jag iget och hosta gör jag än:( att jag tillhör den gruppen lustiga människor som tycker man ska va döende för att överhuvetaget ringa till sjukrådgivningen.. Över 8 veckor med hosta nu, ca 4 veckor med smärt i revbenen och feber till och från hela tiden,senast i helgen:( tycker jag frösit riktit i efter midda med.. Undra om jag sväljer min envishet och ringer innan fre?? Anners åket jag väll på lugiflamation jag med,efter som jag inte vill hosta redgt.(mamma har ju fått dubbelsidigluginflamation)


Idag fick Tilda gå hem frå dagsi, hon hade feber igen,,vi va ju sjuka förra vecka och helgen..... ÅH gud vad jag vill ha sommar, har aldig varit så sjuk som jag varit detta år!!! Jag vill ha energi!!!! u är jag trött på detta! Hoppas man har byggt upp ett gryme emunförsvar nu!:) Nej u har jag klagar färdigt..klagar jag hemma säger bara martin att jag får skylla mig själv,det är bara att riga vådcentralen,så nu har jag inte klagar på veckor, tar ut det här! För han har så rätt!

Ovido - Quiz & Flashcards