Alla inlägg den 25 februari 2012

Av louise olsson - 25 februari 2012 08:00

Ja detta med att karar är sjuka..igår hade Martin feber och låg på soffan hela dagen, röde inte sig ur fläcken..Men veckan innan då jag hade högfeber och var yr och allt, va jag inte alls sjuk, då fick jag städa, plugga, lämna och hämta på dagis,laga mat, tvätt och allt..han tror aldigig att man är helt slut av hög feber....Men igår erkände han, att nästa gåg ska han tro mig! och jAG ska sluta va så envis krängde iprem och alvedon i alldeles för stora mängder:)bara för att jag inte ska vara en verkling och orka:)


Får hoppas han orkar köra till tippen idag:)han se pigg ut nu ju....vår källare har blivit en tipp likesom..


Lovade Tilda att cyckla idag, va ju ända sedan sommras hon cycklade sa hon..hon tror inte hon kan cyckla utan stödljulen, bara för det, men jag sa har man lärt sig en gång kan man..HON cycklade ju utan stödljul sedan förra våren, så visst måste det väll sitta kvar??

Ovido - Quiz & Flashcards