Alla inlägg den 8 januari 2010

Av louise olsson - 8 januari 2010 13:51

hejhopp nu har man drabbats av mjölkstockning igen andra ggr på typ 3 mån uchuch lilla thelma lek inte vi bröstet eller rätta sagt för sök låta bli och baja samtidigt som du ska äta:)

Ja natten va piss sov inget pga mjölkstockningen frös,svettades pissig ont i huvuder och nedre delen av ryggen, hade jag ont förra gången oxå så lustigt tycker jag..

Ja martin skulle somna Thelma för det långa passet idag (man kan få kämmpa lite efter 40 min) anners är hon vakne 5 min sen dötstrött!!

så jag och de andra ungarna gick bort till mamma, för vi tyckte det va kalt att asa ut thelma, så jag sov lite hos mamma!

Men martin lyckades inte somna henne:( så när vi kom hem15 min efter så va hon piss trött, då va det bara för mig att proppa i mig 2 nya alvedon på med kläderna och ut med barnvagnen, yr och svettig som jag va tog jag en promenad  ner till stan.men jag lyckades iallfall, hon sover än!


Ska se om vi ska ut å åka lite pulka idag,en liten stund, om jag inte blir allt för trött när alla dessa alvedonen slutar verkar i min kropp!

tur känner jag mkg mkt bättre än förra gången, fast förra gången hade jag i båda pattarna, överallt kunde inte röra mig för det gjode piss ont! denna gången är det bara på ovansidan på den ene patten!


Undra on tilda är innen i nån period nu för det e mkt skrik för hennes del eller om det kanske är nappen som gör sitt!är ju 2 veckor sedan hon helt slutade md den..och hon har inte frågat en ända gång efter den sen dess:)





Ovido - Quiz & Flashcards