Alla inlägg den 21 mars 2009

Av louise olsson - 21 mars 2009 19:15

hej!!


ja idag har martin jobbat hos pappa..

jag tilda och theo va en sväng hos mamma.....lagade plätta och så:)

sen körde vi hem och de sov ca 1 och halv timme..

sen rinde martin och sa att pappa och de bjöd på hambörjade och kov,emn pommes,så dåfor vi dit och åt..mmm vad gott det va!


nu vet jag inte vad jag ska skriva..är nog sämst på detta!!


har ju inga kännslor direkt:) är nöjd och glad med allt....har ångerst för att börja jobba bara....

lite less har jag varit för några dagar sedan,för the skrek i flera dagar i rad och nu ahr jag svaret.en tand på g...han ville verkeligen inte va på golver eller bli buren...men nu är han go och glad igen!

en dålig sak med han är att han slår sina kompisar:( bits och knipps när det inte passar han!menhoppas det går bort jag får va på min vakt hela tiden!!


nu har tilda tittat på disnydax och käkat godis,henns kväll löd kvällan ju..hon njuter redigt:)



Ovido - Quiz & Flashcards