Alla inlägg den 19 mars 2009

Av louise olsson - 19 mars 2009 10:53

hejhopp!!


ja det va längsedan jag skrev här:( har ju inget int...har fåtfarande inget skulle ta ca 5- 10 dagar att laga det...idag ahr det gått 7 veckor...vad då att man är bitter på de!!! emn vi ska allt ha det några månader gratis:)


anners har det hänt en hell del i vårat familjeliv:)


theo är så nära 1 år :)... säger några små ord, gör inte en tindens att gå själv! totalt livrädd om jag släpper hanns hand:) anners är han en pigg liten borskänd skit...

han fick testa va hos ingrid (tildas dagmamma) medans jag gjorde några ärende...hade gått kanon,sa inte ett ljud när jag gick heller, så det e skönt!

ska ju börja jobba natt nu lite nästa månad... martins mamma ska ha han då...hoppas det går fint?mamma oxå nån dag!


ska till sokton med både tilda och theo den 25, theo 1 års plus sina utslag som inte vill väck, har varit där i övet 6 månader, kotisonet hjälper inte.. tilda för sin mage och ben.....de tyckte jag skulle kolla upp det så det ska vi göra!


tilda ...är inne i nån vild period, vet inte vad det är men hon är hel vild:) är oftast helt blöjfri på natten oxå.... kan mkt :)mkt mer än vad jag orkar vänta på:)men jag biter ihop... 


ja vad ska jag nu skriva..mkt mer har hänt men theo verka inte gilla att jag sitter här! tar det en annan gång:)





Ovido - Quiz & Flashcards