Direktlänk till inlägg 14 april 2009

jsg...en dålig bloggare...

Av louise olsson - 14 april 2009 19:48

hej!!


ja både kalas och påsken är avklarade..

kalaset för de andra 3 familjemedlemarna gick kanon..hade göttigött väder..


och nu i påsk har vi varit iväg vaända dag..med allldelesför mkt mat och godsaker...innt bra..för då springer visst vikten ivägännumer...skulle jag tippa iallfall..käns så nu iallfall...


tilda verkar fåtfarande inte ha några planer på att sova om kvällarna..i tid iallfall:(måste minska ner hennes eftermiddas vila rejält!!!


hon brukar anners leka med några barn här brevid...helt kanon när det finns kompisar så nära..hon tycker verkeligen det e kul..

och vill aldigin på kvällarna heller.........dete dock värre för mig..


theo verka vilja vara uppe en aning länge oxå..men dee bara sköntinte dötstrött kl 6 på kvällarna...


jag har börjat jobba lite..och det e faktisgt skönt..lite synd att man intr har dagis och sådant än utan måste skaffa vakt till theo...men lite kommer jag ut och i sommar blir det mkt då jag går på schema..dt är skönt att jobba..skulle bara haft fast..ännu bättre ju...men det lär väll dröja i dessa emska tider......och lite glada tider med:)


idag va några vi bruka umgås med frpn föräldra gruppen här....hade helt glömt bort att det va tis i dag..fick panik när jag kom på det och gick snabbt skynda mig till affären och handla lite onyttighter..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise olsson - 25 augusti 2013 15:46

Ännu en vicka som flugit dör bi, måste tiden gå så snabbt? Snart börja skolan och allt . Ja den veckan har vi väll inte gjort eller hunnit göra allt för möt, varit hemma hämtat lämnat i skolan på dagis, på träningar hos kompisar.. Vi va på lekplatse...

Av louise olsson - 18 augusti 2013 20:13

Idag tog jag de tre största barnen på midda på Bellas och sedan avslutade vi med ett biobesök, vi såg monster universal.. Den va uppskattad av barnen, även av mig... Sedan han vi inte hem förrens mina barn började bli trötta och sov nog kl 7 i kväll...

Av louise olsson - 15 augusti 2013 09:18

Nej jag har ju inte det.. Mer än att sommaren har gått alldeles för fort, man har inte hunnit med något hemma, fast igenteligen gör det ju inget för barnen har nog aldrig badad så mycket som denna underbara sommaren! Och nu är den över martin har bö...

Av louise olsson - 31 juli 2013 21:08

                                   

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen... Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra ...

Ovido - Quiz & Flashcards