Alla inlägg den 13 juni 2012

Av louise olsson - 13 juni 2012 19:23

Ja nu har man börjat sommar jobbet (i början av juni började jag)som ska hålla på ända tills 10/8..och jag är redan het slut och undrar när jag ska ha långledigt:) jag är på mitt gammla vaniga jobb ställe och trivs bra där!


Theo har änteigen fått börja ta hem kompisa och följa med kompisar hem..och han skiner som en sol..när han får känna sig stor:)


ja jag vet inte vad jag ska skiva för det ända jag har gjort de senaste veckorna är att jobba känns det som!


Jo jag kan ju skriva att Thema har devis slutat med napp.ja vad då devis??...ja det ni..en dag så sa hon bara nu vi jag inte ha napp mer och under 3 dagar var hon utan napp sedan ville hon ha den 1 dag igen sen slutade hon i gen..både på nätterna och dagarn...så får väll se när hon vill ha tillbaka den igen??eller skiter i den för evigt..hon som var så fixerade vid den för bara 3 veckor sedan...

Ovido - Quiz & Flashcards