Alla inlägg den 11 mars 2012

Av louise olsson - 11 mars 2012 21:18

Ja  jag måste ta mig tide att ladda upp fotto och bilder...


Dagen har bjudigt på fin fint väder..Det sägs att vi Svenskar pratar mäst om väder i världen...Ja det är ju inte så konstigt när vi har värdens tråkigaste världer och vill hitta ljuspunkter i den:) Vi väntar på sön på vintern och det e klart att när vi väll ser en snöflinga blir vi glada för här nere i söder är det ju inte så vanligt och när det blir för mkt vitt för läng blir ju hela vårt ovana snö liv lidade:) Eller som nu ä dena underbar första vår solen skier.Det är ju underbart, det känns ju i hela kroppen..hha nej jag vet inte vad jag vill komma med detta..Mer än att jag förstår att vi komenter vårt väder så mkt..Fast det oftast är tråkigt och grått och blåstigt....


Ja idag tog vi en tur till lekparken, sedan blev det en tidig grilling för att hinna med badhuset..så denna dagen har varit kanon!

Jaha då va det måndag igen imån--fy vad helgena går sabbt när man "jobbar" mkt tråkigt det!

Ovido - Quiz & Flashcards