Alla inlägg den 7 december 2012

Av louise olsson - 7 december 2012 20:31

  Ja så här trevligt har jag haft i snart 2 timmar!
 ser et inte ut som en trevlig och social freagskväll med familjen??


Ja nu har det kommit massor med snö till oss ocg visst är det helt underbart??

Denna veckan började inte så bra Tilda åkte på kräksjuka i söndes på kalas hos anna(hoppas vi inta han smitta ner någon mer)..och alla i familjen hade haft den efte efter 1-2 dagar..men fy vad jag spydde i ca 4 timmar..trodde inte man kunnde spy så många gånger i timmen..Thelma hade det lindig spydde 2 ggr sen var det över.. Denna kräksjukan går både på min vfu plats och på Tildas skola, så det var bara att vänta på den känndes det som..vi som slapp den förra vinten kommer väll ha den några ggr till innan denna säsongen är över.. så jag missade några dagar på vfun denna veckan...så nu får jag hoppas vi föreblir friska.


nej vad ska jag göra nu???


Ja det har inte hänt så mkt mer denna veckan...

Ovido - Quiz & Flashcards