Alla inlägg den 30 november 2012

Av louise olsson - 30 november 2012 18:36

Hej

I dag på vfu gick vi till ishallen hy och fy så kallt det var. Sedan har jag inga skriskor och kan inte åka för den delen nu. så där stod man i lite mer än 1 timme och frös..och inte drack jag kaffe som de hade med sig heller,då hade jag nog blivit lite varm iallfall, sedan var det bara med stelfösena fötter att gå hem igen..Barnen på förskolan hade kul lallafall..

sedan hade jag matrast och var tillbaka på skolan när det var 30 min kvar av min rast och pallade inte gå till lärarrumet så det blev att jag blev rast vakt uppe hos förskolleklassen och frös då ännu mer.


Så nu hR ENVECKA AV 4 på vfun passerat..vi har dennan veckan varit 3 förskollärarpraktikanter, näst vecka är det bara jag.


När jag kom hem idag skrev jag lite vfu dagbok och funderade vad jag ska ha för ktivitter men kom inte fram till något... Sedan hämtade jag mina underbara barn,som har varit som solstrålar nu i eftermiddag.. Lagade räkgyta mm gott, sedan hägde vi upp gugan i Theos rum och nu äter vi lite snacks...

Ovido - Quiz & Flashcards