Alla inlägg den 31 januari 2012

Av louise olsson - 31 januari 2012 18:07

Idag har vi haft grupparbete, sedan hade jag min rest redovisning, jag och 2 till:) den gick bra blev godkännd:)

Martin sover i väg idag, han är på utb i gbg, så vi får sova själva, det är rätt tråkigt och läskigt:)!

uch jag vet verkeligen ite vad jag ska skiva!!

jag och ungarna bakade chokeladbullar som de fick smaka efter duchigen, så duchningen oxå gick smidigt!

Fast bullarna va till mig igentelige,mitt chokeladbehov är extremt och vi hade inget chokelad hemma, och köra ner till staden med 3 ungar för att hanla ett chokelad kände jag inte för!!

Av louise olsson - 31 januari 2012 18:07

Idag har vi haft grupparbete, sedan hade jag min rest redovisning, jag och 2 till:) den gick bra blev godkännd:)

Martin sover i väg idag, han är på utb i gbg, så vi får sova själva, det är rätt tråkigt och läskigt:)!

uch jag vet verkeligen ite vad jag ska skiva!!

jag och ungarna bakade chokeladbullar som de fick smaka efter duchigen, så duchningen oxå gick smidigt!

Fast bullarna va till mig igentelige,mitt chokeladbehov är extremt och vi hade inget chokelad hemma, och köra ner till staden med 3 ungar för att hanla ett chokelad kände jag inte för!!

Av louise olsson - 31 januari 2012 18:07

Idag har vi haft grupparbete, sedan hade jag min rest redovisning, jag och 2 till:) den gick bra blev godkännd:)

Martin sover i väg idag, han är på utb i gbg, så vi får sova själva, det är rätt tråkigt och läskigt:)!

uch jag vet verkeligen ite vad jag ska skiva!!

jag och ungarna bakade chokeladbullar som de fick smaka efter duchigen, så duchningen oxå gick smidigt!

Fast bullarna va till mig igentelige,mitt chokeladbehov är extremt och vi hade inget chokelad hemma, och köra ner till staden med 3 ungar för att hanla ett chokelad kände jag inte för!!

Av louise olsson - 31 januari 2012 18:07

Idag har vi haft grupparbete, sedan hade jag min rest redovisning, jag och 2 till:) den gick bra blev godkännd:)

Martin sover i väg idag, han är på utb i gbg, så vi får sova själva, det är rätt tråkigt och läskigt:)!

uch jag vet verkeligen ite vad jag ska skiva!!

jag och ungarna bakade chokeladbullar som de fick smaka efter duchigen, så duchningen oxå gick smidigt!

Fast bullarna va till mig igentelige,mitt chokeladbehov är extremt och vi hade inget chokelad hemma, och köra ner till staden med 3 ungar för att hanla ett chokelad kände jag inte för!!

Ovido - Quiz & Flashcards