Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

jag får inte va här inne!!

Av louise olsson - 14 oktober 2009 10:00

att jag inte kan fatta det! vi har inget virusskydd:( men jag har så tråkigt vet inte vad jag ska göra..är ju van att vara uppe i varv dygnet runt och nu är mina 2 stora troll på dagis och lill trollet sover och vad ska jag då göra??

hoppas jag inte ställer till med något nu!

martin kommer bli sååååå arg om hanser att jag varit inne på int. jag vet jag vet att jag e korkad..


inskolningen på dagis har gått bra..hoppas det går lika bra idag!! theo ska ju äta mat där för sörsta gången ju!


i helgen åkte jag på mjölkstockning, natten mellan löd och sön..fy fan vad ont jag hade och så låg jag med kläder på morgonrock och duntäcke och jag frös som en oxe! eller hur man kan säga det:) jag frös iallfall.. ja jag kunde inte ta mig upp på natten fast jag va törstig, som jag vandrat i öknen hela dagen och pissig, emn det gick inte fy vad jag mådde skit. och så skulle jag amma på det värsta bröste med för att lätta lite trodde jag skulle skrika rätt ut..men bara och bita i hop. tur väl sov thelma bra den natten...

dagen efter va bättre men inte alls bra igenteligen fåtfarnde y och feber och ingen sömn,men bara att bita i hop och ta hand om ungarna.. men det e inget kul att va sjuk och ha barn:( det går inte i hop likesom....


jag vet inte vad jag mer har att skriva.. första veckan för mig hemma hel själv med 3 ungar utan dagis på heltid och så.. men fan det funkar redigt bra..ännsålänge, jag löser allt som jag trodde va omöjligt:) men ja det flyter på bra..' fast theo och tilda kan  ställa till besvärliga situationer, när man ammar, så man bara vill kasta ut de genom fönstret, men i stället sitter man där och ammar och kokar... ja de hoppar på mammas tv, klättra upp i fönstret är på toa och leker med vatten, slänger ner saker i toa stolen, viftar med alla slags långa pinnar över hela huset.. ja och detta när jag sitter och ammar och inget kan göra...kan ju inte bara slänga väck thelma hela tiden....

så ibland är det kaos!! men det flytter på nått konstigt sätt alltd rätt och lungt, endel vrål blir det ju!


nej nu fåååår jag inte va här mer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise olsson - 25 augusti 2013 15:46

Ännu en vicka som flugit dör bi, måste tiden gå så snabbt? Snart börja skolan och allt . Ja den veckan har vi väll inte gjort eller hunnit göra allt för möt, varit hemma hämtat lämnat i skolan på dagis, på träningar hos kompisar.. Vi va på lekplatse...

Av louise olsson - 18 augusti 2013 20:13

Idag tog jag de tre största barnen på midda på Bellas och sedan avslutade vi med ett biobesök, vi såg monster universal.. Den va uppskattad av barnen, även av mig... Sedan han vi inte hem förrens mina barn började bli trötta och sov nog kl 7 i kväll...

Av louise olsson - 15 augusti 2013 09:18

Nej jag har ju inte det.. Mer än att sommaren har gått alldeles för fort, man har inte hunnit med något hemma, fast igenteligen gör det ju inget för barnen har nog aldrig badad så mycket som denna underbara sommaren! Och nu är den över martin har bö...

Av louise olsson - 31 juli 2013 21:08

                                   

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen... Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra ...

Ovido - Quiz & Flashcards